Campionate Mondiale

duminică, 17 iunie 2012

Debut cu gol la Premier League Sports.md



Mi-am încercat și eu puterile cu exact o săptămână în urmă la această competiție care a trecut pe teren artificial.

Deschiderea noului proiect sau mai bine zis a noii fețe a proiectului a început cu cuvântarea domnului Chiseliov. Dumnealui a spus că fotbalul prestat în această competiție e cu mult mai ”curat” ca cel din Divizia Națională. Probabil se referea la meciul dintre Sheriff și Olimpia, scor 6-0.

Ceea ce era interesant a urmat mai apoi. Jucătorii Olimpiei au avut parte de un maraton fotbalistic în care au jucat cu aproape toate echipele participante la turneu.

Contactat de colegul meu Sergiu Carauș, am acceptat să joc pentru echipa jurnaliștilor Olhionia. Am pășit pe teren împotriva lui Ogada, Bouli și Nishiguchi. Experiența ”bălțenilor” s-a simțit imediat: viteză, agresivitate, pase succesive și rapide. Am avut ocazia de a înscrie în 2 rânduri însă nu a fost să fie.

Cu aproximativ o oră mai târziu a început și turneul propriu-zis. În primul duel echipa noastră a dat piept cu ”bucătarii” de la Franzeluța. Ne-au bătut cu 9-4, iar eu am reușit chiar să înscriu cu poarta goală. Nu că aș fi mândru însă ar trebui să-i mulțumesc ofițerului de presă de la Dacia pentru că nu a fost individualist și mi-a dat șansa să înscriu.





Calitățile noastre care scârțâie sunt în defensivă acolo unde portarul rămâne în cele mai dese cazuri cu 2-3 adversari pe capul său.










Una peste alta a fost interesant și sper ca în meciul viitor să batem.
Mulțumit că i-am văzut în acțiune pe ”bătrâneii” Barburoș, Comlionoc și Șoimu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu