Campionate Mondiale

joi, 25 august 2016

Olimpici

Înainte de Jocurile Olimpice de la Rio am selectat câţiva sportivi sportivi moldoveni calificaţi la Olimpiadă. Alexandra Mârca la tir cu arcul, Alexandru Şpac la haltere şi Nicolae Ceban la lupte libere. Toţi trei au fost eroii poveştilor mele.

Alături de Nicu Borş şi Pepe am încercat să facem ceva mai puţin obişnuit ca produs.

Ideea era simplă. Totul să fie surprins în slow-motion, deoarece îi dă un efect aparte.

Pe Alexandra Mârca am "chinuit-o" la poligonul de la Dinamo. O domnişoară plăcută, care în pofida celor două ore şi ceva de filmări, nu a avut o obiecţie sau vreo pretenţie la acest proces. A recunoscut că este dificil. Dacă pentru trei minute ai nevoie de atâta filmat ce spun actorii care au peste o oră, spunea Alexandra.

Tir cu arcul este un sport cât de cât spectaculos, întreg procesul de la ridicarea arcului şi eliberarea săgeţii spre ţintă, te fascinează. În special când este filmat ca lumea.



După a urmat luptătorul de stil liber Nicolae Ceban. În ziua când l-am filmat nu am ştiut că el va fi desemnat portdrapelul Republicii Moldova la ceremonia de deschidere a Olimpiadei de la Rio. 

Alături de fratele său am încercat, cel puţin, să redăm frumuseţea acestui sport spectaculos.





Şi în fine Alexandru Şpac. Pentru a realiza filmările am mers tocmai la Bălţi. Pe scurt am rămas impresionat de acest om. E foarte simplu, vorbeşte deschis despre orice subiect, oricând şi oriunde. Ideea clipuleţului cu participarea lui trebuia să fie realizată un pic altfel, dar din lipsa unei săli normale la Bălţi, ne-am mulţumit cu o sală de forţă.



Mi-aş fi dorit să filmez mai mulţi sportivi, însă din păcate pentru mine, mulţi se aflau în cantonamente. 

Presupun că a ieşit ceva frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu