Campionate Mondiale

miercuri, 26 februarie 2014

Chinezii sunt de vină pentru că ne-am făcut de râs pe tot globul



Roșu, Galben și Albastru e al nostru tricolor...
Până la urmă unii au luat acest vers în serios


A spune lucrurilor pe nume nu înseamnă în tot timpul să ai succes.

S-au întors olimpicii moldoveni de la Soci în frunte cu Nicolae Juravschi. L-am luat rapid la întrebări pe domnul președinte. A făcut o analiză amplă așa cum îi place dumnealui de obicei și am mai ajuns la mega-failul nostru cu drapelul inversat.

Deci să fie clar: versiunea oficială pentru greșeala de mai sus cu tricolorul este o greșeală de imprimare. Domnul Juravschi nu vede nimic ieșit din comun cu acest fapt și de vină sunt cei care au imprimat pe fular tricolorul inversat. Și anume un producător din China. De la noi nu este de vină nimeni. Adică din cele spuse de preș. CNO reiese că: Da s-au semnat niște machete, Da s-a făcut o greșeală și Da ne-am permis să ne facem de râs la deschiderea Jocurilor Olimpice. 

Nu-i nimic. Și drapelul Azerbaijanului a fost inversat. În schimb ne lăudăm că echipamentul nostru a intrat în top 10 cele mai frumoase care au defilat la Olimpiadă. (N. Juravschi)

Eu ca simplu muritor de rând ce să mai înțeleg? Că unicul lucru care ne definește ca moldoveni a fost batjocorit în fața a 3 miliarde de telespectatori și plus alte câteva sute de mii care au citit presa rusă, este un fleac. Ba nu domnule Juravschi, cineva trebuie tras la răspundere și chiar demis. 

După acordarea interviului, domnul Juravschi s-a apropiat și a început să-mi țină ore de jurnalism. Deci în viziunea dumnealui noi suntem de vină de tot negativismul din Republica Moldova, pentru că anume noi căutăm și reflectăm doar ceea ce este negativ la noi în țară. Că a intrat echipamentul nostru în topul celor mai frumoase este foarte bine, dar esența se pierde din mesajul lui Juravschi. Să defilezi cu un echipament care are o greșeală inscripționată pe el și este votat de unii ca fiind unul dintre cele mai colorate și mai plăcute este și mai rușinos, pentru că eu ca moldovean îmi dau seama că uniforma noastră a luat un loc mai sus decât participarea tuturor sportivilor noștri cu un tricolor inversat.

Tot domnul Juravschi, datorită negativismului pe care îl căutăm, în opinia lui. Ne face neprofesioniști din acest motiv. Domnule Juravschi, nu jurnaliștii dau dovadă de neprofesionalism, ci anume Comitetul condus chiar de dvs. Vă rog să mă contraziceți dacă nu am dreptate.

1. Cristina Iovu, medaliată cu bronz la JO, vândută în Azerbaijan pentru 50.000. De ce? Pentru că nu are condiții, pe care cine ar trebui să le creeze?

2. Caz proaspăt.Iată ce a declarat Petru Bria pentru Publika acum câteva zile: Rezultate bune am aşteptat de la toţi patru sportivi. Sunt nişte probe tehnice şi, în afară de starea sportivilor, depinde mult şi de echipament. Cu şase luni înainte s-a implicat statul. Asta nu înseamnă că putem să ne aşteptăm la o medalie sau măcar la locul zece. Nu poţi face un sportiv în şase luni, cum ni s-au acordat banii acum.

3. Domnule Juravschi, jurnaliștii nu au acces la gestionarea banilor pe care îi împarte CNO și cu îi divizează, că atunci am deschide mai multe paranteze la capitolul neprofesionalism.

În concluzie: într-o țară civilizată ar fi căzut de mult capete din cauza unui fular. La noi totul merge ca pe roate. La noi totul e bine. Eu ca simplu cetățean rămân dezamăgit și cred că unii oameni nu au ce căuta la posturile pe care le încălzesc de atâta timp.


Cum s-a ajuns până la așa ceva: AFLI AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu