Campionate Mondiale

vineri, 28 septembrie 2012

PIZZAMANIA: Veniţi la noi dacă vreţi disconfort la stomac





Săptămâna trecută am decis să gust câte ceva din bucătăria PIZAAMANIEI din centru, Sciusev colţ cu Puşkin.

Un restaurant destul de plăcut, în care eu mi-aş aduce partenerii de afaceri la un dialog, dacă aş fi fost unul dintre ei.

În meniu dai peste preţuri mai mult ca acceptabile în comparaţie cu celelalte localuri din centru oraşului. Am comandat o porţie de crochete din cartof cu şuncă şi o porţie de aripioare. La ”înfăţişare” de altfel ca şi întregul restaurant, arătau ambele farfurii cu mâncare, însă la gust : nici tu sare, nici tu piper, nici aripioară sau cartof.

Am rămas foarte dezamăgit, plus cu un cadou de durere de burtă vreme de o săptămână şi ceva.

NU RECOMAND la nimeni să meargă acolo pentru că la sigur poţi să te îmbolnăveşti.

La general vorbind: PIZZAMANIA este un local destul de frumuşel, care îţi creează dezgust la prima înghiţitură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu