Campionate Mondiale

luni, 20 ianuarie 2014

Gata s-a terminat excursia în Emirate


Hai gata!!! Acasă!!! Am mai scăpat de frigul din Chișinău pentru 2 săptămâni. Am mai văzut niște locuri exotice. Am mai împins balonul de 2 ori. Tre de dus acasă, în Moldova, pentru că în câteva zile tre de dus în Turcia cu pațanii din echipă.

Da în tricoul naționalei cine o să joace ca lumea?

3 înfrângeri din 3 cu echipele secunde ale Suediei, Norvegiei și Poloniei.

3 mari absențe, 2 goluri, unul dintre care cel mai frumos din istoria naționalei. Și doar cu un gol ne mulțumim? Nimic mai mult?

Azi în meciul cu Polonia, înjuram la stânga și la dreapta monitorul, pentru baletul pe iarbă a celor îmbrăcați în galben. Am încasat un gol de râsul curcilor, găinilor și altor animale din țarc, am avut 2 ocazii bune dintre care nu am reușit să scoatem un egal chinuit din acest cantonament de „lux„. Probabil aceasta ne este valoarea.

Niște concluzii în urma acestei excursii în țările calde. Dacă tot i-am testat, pe diferite poziții, în diferite scheme și planuri Barbarossa.

1. Stanislav Namașco + (o sugestie) trebuie adus Calancea în locul celorlalți
2. Posmac (Sper că nu se va mai repeta gafa de azi unde a prins muște la golul încasat)
3. Golovatenco
4. Dedov
5. A. Antoniuc
6. Patraș
7. Henrique
8. Andronic
9. A. Pașcenco
10. Sidorenco

Restul care au mers în EAU, în opinia mea NU au ce căuta la națională.
Țin să le mulțumesc moldovenilor care au susținut ”tricolorii”din tribune și să nu le mulțumesc jucătorilor, deoarece puteau să obțină o victorie pentru cei prezenți, dacă nu pentru cei de la monitor.