Campionate Mondiale

duminică, 9 februarie 2014

Bagă Koln că altă variantă nu mai am :)

Deci, Dima Erhan cu șăfu lui pierde al doilea tur consecutiv la Football Quizz și trebuie cumva de rezolvat treaba asta, în special pentru că data viitoare nu vine el capitano: Galbur.



Sâmbătă, a fost cel mai vesel joc de FQ. Am întârziat la prima rundă, iar ceburecii mei au acumulat doar 2 puncte. Diferența s-a văzut imediat în runda 2, când am luat 9 puncte nu mai țin minte din câte.

În următoarele 2 runde Goncearuc a făcut pressing pe persoana mea, afișând întrebări legate de germani și Bavaria, iar la întrebarea asta de mai sus au dat-o în bară toți, inclusiv eu. Apropo răspuns corect: Torsten Frings.

Și ajungem la ultima rundă: demoralizați, dezamăgiți, într-un cuvânt varză. O dispoziție perfectă pentru a răspunde corect la majoritatea întrebărilor. Deci, nu-mi venea să cred că câștigasem runda cu un răspuns pe care nu-l știa nimeni, dat de mine și pe care îl știa și Erhan dacă ar fi fost. Runda era bazată pe logourile cluburilor de nu știu când. Mare ne-a fost uimirea, când am înlocuit Kaiserslautern cu Koln și a fost răspuns corect. Și mai mare ne-a fost uimirea când am aflat că suntem pe podium, iar la general am egalat echipa de pe locul 4 și am mai câștigat ceva teren față de locul 3.

Asta da distracție.

PS: Galbur vezi că nu am băgat toate faptele mele eroice aici. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu