Campionate Mondiale

marți, 4 februarie 2014

Cică lucbăck

Felicitări facebuciști-lor. Azi am împlinit 10 ani. Cu această ocazie Zuckerberg a lansat o aplicație care îți face mica ta istorioară pe Fb.

Ei? Care dintre voi își închipuia vreodată că va exista un așa ceva pe net, de care nu te vei putea despărți?
Acum e practic imposibil să te separi de el. Ar trebui să pice serverele și credeți-mă, dacă cad atunci într-adevăr vine sfârșitul lumii pentru unii.

FB-ul este ceva diferit pentru fiecare în parte. Relații, publicitate, interese, jocuri, discuții, evenimente, , fotografii, video, tarelși, etc, etc. Adevărul este că am devenit dependenți de el și nu știu ce să cred: e bine sau nu?

Cert este că îmi este greu să-mi imaginez viața fără el. Și nu cred că sunt unicul.

Mai jos ai filmul meu de utilizator al facebook-ului. Ceva a intrat, ceva nu, până la urmă e plăcută surpriza lui Zuckerberg.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu