Campionate Mondiale

luni, 3 februarie 2014

Zis şi făcut: Moldova nu a avut probleme cu Egiptul

Poză de generic. Cam aşa arată o calificare surprinsă de aparatele foto. Aşa cum am intuit şi nu cred că doar eu, Moldova a învins Egiptul şi a obţinut calificarea în turul 2 din Cupa Davis.

În primul meci, Dubarenco nu prea a avut careva replici împotriva celui mai bun egiptean, Mohamed Safwhat, sau cum l-a poreclit bunul meu prieten, Dima Erhan, Mohamed Safalad. Max a pierdut în 3 seturi cu acelaşi scor de 6 la 2.

Sâmbătă la dublu, am văzut o victorie clară şi o erupţie vulcanică de nervi a sus-numitului Safalad. Egipteanul nu şi-a putut controla emoţiile şi a s-a descărcat pe racheta. A rupto în 2 după ce a trăsnit-o în parchet. Nu credeam că voi vedea aşa ceva decât la TV, dar m-am înşelat.

Ei, iată că vine şi ziua cu numărul 3. Albot învinge după o cantitate enormă de greşeli ale lui Safalad, iar Moldova se califică în turul 2. Nu a mai contat ultima partidă, pe care totuşi a câştigat-o Dubarenco cu 2 la 1 la seturi.

În tot acest amalgam de emoţii, am avut marele noroc să stau anume în acea tribună cu cel mai înrăit suporter al tenisului moldovensc. Repet, atât cât am râs duminică, n-am râs timp de o viaţă. VIDEO, mai jos cu suporterul buclucaş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu