Campionate Mondiale

miercuri, 5 martie 2014

Goluri, goluri şi iar goluri ( I )

Băieţii de la TV Golo fac o treabă colosală, aş spune eu. Pescuiesc goluri de pe tot globul şi le aleg doar pe cele mai frumoase într-un clip de 3 minute.

Important este că este editat şi propus spre vizionare în calitate HD, ceea ce este un plus mare pentru noi, consumatorii.

Aşa cum tuturor ne place să exclamăm necenzurat la unele bijuterii, m-am gândit că voi posta toate clipurile făcute de TV Golo, pentru că într-adevăr se merită.

Din ceea ce am văzut în ultima ediţie am făcut şi eu un topuleţ:

1. Klaas-Jan Huntelaar : golul de onoare din meciul cu Real. O reuşită care face cât toate cela 6 ale "galacticilor".
2. Nilson Antonio: un şut la care pur şi simplu rămâi cu gura căscată şi te întrebi cum a fost posibil să marcheze.
3. Gareth Bale: o reuşită de generic în partida cu Elche.



2014.02.04 GOTW

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu