Campionate Mondiale

vineri, 4 aprilie 2014

La Paștele Cailor o să aveți parte de majorări...

Specimenul din imagine nu a vrut să oprească acolo unde l-am rugat frumos să o facă și m-a amenințat că va opri acolo unde îi poftește lui.





Eu de obicei cobor nu la stații, ci mai sus de ea cu vreo 300 de metri. Timp de 14 ani nu am avut probleme, însă vorba aia pentru tot există un început. Cu o 100 de metri mai în vale de destinația mea coboară o doamnă. Eu îl rog pe șofer să oprească acolo unde am nevoie, la care el îmi spune că nu are de gând să oprească ”oleacî mai în deal cî lumea îni trînteșete ușîli pintru asta așă cî ie șî ieși aiși”.

Eu nu înțelegeam ce-o fi fumat individul de aberează între două lumi paralele, așa că ușa s-a închis, iar el a apăsat pedala și îmi spune: ”dacî nu vrei să ieș undi îț zîc, ai să ieș acolo undi vreu eu”. Îl întreb care-i treaba și ce-i cu circul ăsta. El îmi spune peste vreo 300 de metri de la locul unde trebuia să cobor că: ”aiși îi stanțîia șî aiși îi sămnu”. Nu exista o stație în acel loc și nici un semn care să o indice. Nu am vrut să polemizez cu individul, dar am reușit să-i prind mutra pe video.

În fine. Ăștia vor majorare de tarif cu astfel de atitudine? Pffff, la Paștele Cailor.

Eu aș fi de acord cu majorarea la 5 lei în anumite condiții:

1. Reducerea cu 50% și 25% a microbuzelor pe unele rute. Astfel mai scăpăm de ”șăfii” de mai sus. Plus elaborarea unui orar ca lumea și obligarea șoferilor să oprească doar în stații.

2. Obligarea șoferilor să circule cu nu mai mult de 50 de km la oră.

3. Obligarea șoferilor să-și scoată din rutieră toate icoanele, zorzoanele și informațiile de genul: ”Acasî la tini să trântești ușîli”(Exemplu în poza de mai jos). Plus să nu fumeze sau să asculte orice tip de muzică la volan.




Așa da. Așa modificați tariful la 5 lei. Așa scapi de aroganți și oameni deștepți, puterea cărora stă într-un volan și 3 pedale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu